HJÄLP

Hejsan!!!! Hoppas alla har haft ett skitbra höstlov och allt.

MEN GUYS HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!

Jag kom och tänka på en bok idag som jag läste i typ trean men jag kan inte komma ihåg vad den heter!!!! Jag ÄLSKADE den här boken och på framsidan vad det typ en tjej som såg chockad/rädd ut (blond tjej på det omslaget, men det kan ju ändras) och sen är det nåt annat i bakgrunden men det kommer jag inte ihåg.

Den hadlar om en tjej vars föräldrar dött i en gasexplosion (den utspelar sig på typ 80-talet tror jag, det var nog runt den tiden den kom ut också. Därav kommer jag ihåg ett rätt gammalt omslag) så hon och hennes bror får flytta till en faster de aldrig träffat. Deras farfar är typ döende elr nåt sånt.

Men tjejen börja leta runt i huset och hittar en dagbok (Amelies dagbok, tror emelie och jag) som mer eller mindre flyter samman med hennes liv.

HAR DU LÄST DEN? VET DU VILKET DEN ÄR? SNÄLLA HJÄLP! FRÅGA DIN MORMOR, FASTER, KUSIN ELLER BROR OM HEN VET VILKEN JAG SYFTAR PÅ. tack på förhand

Jag ska dra till biblioteket och fråga runt om de kan hjälpa mig i mitt dilemma. Återkommer om jag hittar boken!!! Men om du vet, snälla sitt inte inne på den informationen utan dela med dig!!!! TACK

//Matilda

Lämna en kommentar